Slovenské školstvo má podľa OECD najväčšie rezervy vo vzájomnej spolupráci učiteľov
Slovensko má podľa OECD najväčšie rezervy vo vzájomnej spolupráci učiteľov.
Ako agentúru SITA informoval odbor komunikácie a protokolu rezortu školstva, vytvoriť priestor pre učiteľov na spoločné odovzdávanie si skúseností a vedomostí v rámci širšej učiteľskej komunity, je základným predpokladom na vybudovanie kvalitného vzdelávacieho procesu.
Národný program rozvoja výchovy a vzdelávania.
Táto myšlienka je hlavným posolstvom trojdňovej medzinárodnej konferencie Európsky učiteľ 21. storočia, ktorá sa začala v utorok v Bratislave za účasti ministerky školstva Martiny Lubyovej a riaditeľa odboru pre vzdelávanie a osobitného poradcu generálneho tajomníka pre vzdelávaciu politiku OECD Andreasa Schleichera.
„ Vo vzdelávacom procese sú kľúčovým faktorom učitelia. Cieľom súčasnej vlády je preto nastaviť vzdelávací systém tak, aby bol pre nich relevantný a priniesol inovácie, ktoré budú môcť využiť v praxi,“ vysvetlila v stanovisku ministerka školstva. Východiskom na realizáciu toho cieľa...
Chcete si prečítať článok až do konca?
Len prihlásení užívatelia môžu využívať všetky benefity Školského portálu:
- denne aktualizované spravodajstvo z oblasti vzdelávania na Slovensku,
- informácie o pripravovaných odborných konferenciách a bezplatných školeniach pre pedagógov,
- kaleidoskop prírodných vied – tematicky zamerané aktivity na stiahnutie pre učiteľov ZŠ prírodovedných predmetov,
- námety na edukačné aktivity na stiahnutie pre materské školy v súlade so ŠVP pre MŠ,
- odborné články na špecifické témy od Ing. Jarmily Belešovej, odborníčky v oblasti personalistiky pre školy,
- prehľady aktualizovaných správ pre zriaďovateľov škôl a školských zariadení,
- ukážkové testy na stiahnutie zo slovenského jazyka a literatúry pre 2. stupeň ZŠ,
- aktivity na stiahnutie pre žiakov so špecifickými poruchami učenia,
- súťaže o zaujímavé ceny,
- prístup do fóra – možnosť diskusie s kolegami-pedagógmi.
Komentáre