1 príspevok / 0 nový
Nataša Talášeková
Klara

Náš syn -diagnostikovaný vysledkom detsky autizmus, intelek.vykon v pasme lahkeho mentalneho postihnutia, sa vzdelava individual.formou plnenia povinnej škol.dochádzky v šk. roku 2018/2019 v zmysle zákona č. 245/2008 Z.z § 23 pism.a , § 24 ods.2 pism.a ,podľa individualneho učebného plánu v zmysle zákona č 245 Z.z §26 s 2-3 vyučovacími hodinami týždenne v adaptačnom období.
Vzdelava sa podla vzdelavacieho programu pre žiakov s autizmom alebo s inými pervazívnymi vývinovými poruchami s mentalnym postihnutím pre prim.vzdelávanie ISCED1 s IVVP.

Navštevoval tzv.nultý alebo prípravný ročník v ŠZŠ pre deti NKS ,kde už získal vedomosti z matematiky aj slovenskeho jazyka. A teraz preberané učivo je pre neho nezaujímave, nemotivačné. Náročnosť preberanej látky pre neho nieje výzvou. Tempo preberania noveho učiva je pomalšie i napriek tomu ,že danú latku pozná.

Prosím možete mi odpovedat na nasledujúce otázky :
Je možne, aby sa ako žiak prvého ročníka , sa vzdelával v predmete Matematika na úrovni 2/3 ročníka a v predmete Slovensky jazyk na urovni 2 ročníka ?
Prosím, na čo presne slúži adaptačné obdobie ? Aké su jeho výstupné informačné údaje po jeho skončení?
Prosím informácie ohladne IVVP -da sa menit počas skolskeho roka ?
Aké mám ako zákonny zástupca práva v rámci jeho vzdelávania?
Ako mozem byť napomocná svojmu synovi i jeho pedagogom?

mockrat dakujem