Posúdenie kvalifikačných predpokladov PZ
Dobrý deň p. Pavlíková,
poraďte nám, prosím, pri posúdení kvalifikačných predpokladov pedagogického zamestnanca.
Zamestnanec má vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ukončené v roku 2019 v študijnom programe špeciálna pedagogika v študijnom odbore špeciálna pedagogika na pedagogickej fakulte.
Štátnu záverečnú skúšku robil
- z pedagogiky sluchovo postihnutých a edukácie sluchovo postihnutých,
- zo špeciálnopedagogického poradenstva,
- z inkluzívneho vzdelávania sluchovo postihnutých a edukácie sluchovo postihnutých,
- zo školskej logopédie a individuálnej logopedickej intervencie v špeciálnych školách,
- zo špeciálnej pedagogiky a výchovnej rehabilitácie postihnutých,
- zo špeciálnopedagogickej diagnostiky a prognostiky.
Podľa výpisu výsledkov štúdia absolvoval okrem iných tieto predmety:
primárna pedagogika a edukácia,
všeobecná didaktika,
teória edukácie sluchovo postihnutých,
špeciálnopedagogické intervencie pre mentálne postihnutých,
inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých,
špeciálnopedagogické intervencie pre nadaných a talentovaných,
didaktika a primárna edukácia sluchovo postihnutých,
špeciálna metodika vyučovania SJ a literatúry,
špeciálna metodika vyučovania čítania.
Jeden rok pracoval v špeciálnej materskej škole ako učiteľ. V súčasnosti pracuje ako asistent učiteľa a zároveň ako školský špeciálny pedagóg v tej istej škole a robí adaptačné vzdelávanie.
Je tento pedagogický zamestnanec kvalifikovaný na výkon práce učiteľa v špeciálnej základnej škole v zmysle vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 1/2020 Z. z. o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov s prihliadnutím na § 5 uvedeného zákona?
Ďakujeme za za odpoveď.
poraďte nám, prosím, pri posúdení kvalifikačných predpokladov pedagogického zamestnanca.
Zamestnanec má vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ukončené v roku 2019 v študijnom programe špeciálna pedagogika v študijnom odbore špeciálna pedagogika na pedagogickej fakulte.
Štátnu záverečnú skúšku robil
- z pedagogiky sluchovo postihnutých a edukácie sluchovo postihnutých,
- zo špeciálnopedagogického poradenstva,
- z inkluzívneho vzdelávania sluchovo postihnutých a edukácie sluchovo postihnutých,
- zo školskej logopédie a individuálnej logopedickej intervencie v špeciálnych školách,
- zo špeciálnej pedagogiky a výchovnej rehabilitácie postihnutých,
- zo špeciálnopedagogickej diagnostiky a prognostiky.
Podľa výpisu výsledkov štúdia absolvoval okrem iných tieto predmety:
primárna pedagogika a edukácia,
všeobecná didaktika,
teória edukácie sluchovo postihnutých,
špeciálnopedagogické intervencie pre mentálne postihnutých,
inkluzívna pedagogika a edukácia postihnutých,
špeciálnopedagogické intervencie pre nadaných a talentovaných,
didaktika a primárna edukácia sluchovo postihnutých,
špeciálna metodika vyučovania SJ a literatúry,
špeciálna metodika vyučovania čítania.
Jeden rok pracoval v špeciálnej materskej škole ako učiteľ. V súčasnosti pracuje ako asistent učiteľa a zároveň ako školský špeciálny pedagóg v tej istej škole a robí adaptačné vzdelávanie.
Je tento pedagogický zamestnanec kvalifikovaný na výkon práce učiteľa v špeciálnej základnej škole v zmysle vyhlášky MŠVVaŠ SR č. 1/2020 Z. z. o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov s prihliadnutím na § 5 uvedeného zákona?
Ďakujeme za za odpoveď.
Maria Skola 15.04.2021 16:02:07
Komentáre: 2
Komentáre sú viditeľné len prihláseným užívateľom. Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte.