Vzdelanie:
na pracovnú pozíciu prijmeme zamestnanca, ktorý ma pokles schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť nad 50%, uprednostnená invalidita nad 70% (zároveň je potrebné aj aktuálne rozhodnutie zo Sociálnej poisťovne o invalidite, ktoré je nutné priložiť k žiadosti),
- ovládanie slovenského jazyka slovom i písmom,
- strojopis – výhodou,
- Microsoft Office – pokročilý,
- všeobecné administratívne zručnosti
Ďalšie požiadavky:
- dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax na podobnej pozícii výhodou
- komunikatívnosť, precíznosť, zodpovednosť
- príjemné vystupovanie
Popis práce:
evidovať prijatú a odoslanú korešpondenciu,
prijímanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
vkladanie dát do počítača prostredníctvom databázových či tabuľkových editorov alebo rôznych účelovo vytvorených programov,
obsluha jednoduchých kopírovacích strojov,
spracovávať podklady pre nadriadených,
zabezpečovať rôzne operatívne úlohy (objednávky, rezervácie, zabezpečovanie ubytovania, cestovných lístkov, obstarávanie časopisov a pod.),
organizovanie návštev, porád a seminárov vrátane napr. podávanie kávy alebo ďalšieho občerstvenia,
zhotovovať zápisy z porád, stretnutí a rokovaní,
nakupovať bežné kancelárske potreby a spotrebný tovar,
zakladanie korešpondencie a ďalších dôležitých písomností (predpisov, vyhlášky, zákony, nariadenia).