2 príspevky / 0 nový
Posledné pridané
Jarina
Som kvalifikovaná ?

Dobrý deň,
prosím Vás o odpovede na moje otázky týkajúce sa kvalifikácií.
Mám ukončené bakalárske štúdium Liečebnej pedagogiky. Štátnu skúšku mám vykonanú z predmetov Liečebná pedagogika, Psychoterapia a rodinná terapia, Ergoterapia, Hra vo výchove, terapia hrou.
Pretože neotvorili magisterské štúdium bolo nám umožnené pokračovať v štúdiu Špeciálnej pedagogiky, ale až po úspešnom vykonaní diferenčnej skúšky z predmetov Pedagogika mentálne postihnutých pre vychovávateľov, Špeciálna pedagogika, Špeciálna výchova a prevýchova mentálne postihnutých.
Následne som pokračovala v štúdiu magisterského stupňa Špeciálnej pedagogiky. Štátnu skúšku som vykonala z predmetov Pedagogika mentálne postihnutých pre učiteľov, Špeciálne didaktiky vzdelávacích oblastí špeciálnej základnej školy, Špeciálno-pedagogická diagnostika a prognostika.
A tak som pokračovala v rozširujúcom štúdiu Primárnej pedagogiky. Získala som vysvedčenie o rozšírení pedagogickej spôsobilosti. Záverečná skúška bola z predmetov Primárna pedagogika, Didaktiky primárneho vzdelávania. Pracujem 10 rokov v ŠZŠ ako špeciálny pedagóg.
Moje otázky:
Som kvalifikovaná pracovať v Špeciálnej materskej škole?
Som kvalifikovaná pracovať v Bežnej materskej škole pre žiakov s narušenou komunikačnou schopnosťou?
Som kvalifikovaná pracovať v Bežnej základnej škole?
Som kvalifikovaná pracovať v Bežnej základnej škole pre žiakov s narušenou komunikačnou schopnosťou?
Ďakujem Vám za odpovede.

Maria Pavlikova
Som kvalifikovaná

Kvalifikačné predpoklady pre učiteľov jednotlivých škôl sú uvedené vo vyhláške MŠVVaŠ SR č. 1/2020 Z. z. v prílohe č. 1. So vzdelaním, ktoré uvádzate nespĺňate kvalifikačné predpoklady pre učiteľku materskej školy ani pre učiteľku špeciálnej materskej školy. Ste kvalifikovaná učiteľka pre prvý stupeň bežnej základnej školy a špeciálnej základnej školy. O kvalifikačných predpokladoch v základnej škole s narušenou komunikačnou schopnosťou sa informujte priamo na škole. Pravdepodobne sa vyžaduje logopédia.