začínajúci alebo samostatný pedagogický zamestnanec

Dobrý deň pani Pavliková,


obraciam sa na Vás s prosbou o radu pri zaraďovaní zamestnanca do kariérového stupňa "začínajúci" alebo „samostatný“ pedagogický zamestnanec.


V 09/2005 absolvoval VŠ II. stupňa v študijnom odbore: učiteľstvo akademických predmetov – matematika – fyzika. V 01/2008 vykonal rigoróznu skúšku v študijnom odbore fyzika a bol mu priznaný titul RNDr. V 04/2010 absolvoval 3. stupeň vysokoškolského štúdia v študijnom odbore fyzika kondenzovaných látok a akustika a získal titul PhD.

V období od 10/2005 do 12/2007 ako doktorand vykonával pedagogickú prax v rozsahu najmenej dva roky na vysokej škole v SR. Inú pedagogickú prax nemá, adaptačné vzdelávanie neabsolvoval.


Od 03/2016 sme pána učiteľa zamestnali ako učiteľa II. stupňa ZŠ – predmety matematika – fyzika. Je správne jeho zaradenie do kariérového stupňa „samostatný“ pedagogický zamestnanec v súlade s § 27 ods. 4 písm. d) zákona č. 317/2009? Neistotu mám pri posúdení jeho pedagogickej praxe na vysokej škole na Slovensku, nie v zahraničí. Viaže sa vôbec posudzovanie pedagogickej praxe na vysokú školu v zahraničí? Ak je možné uznať jeho pedagogickú prax získanú na vysokej škole na Slovensku, je správne jeho zaradenie ako samostatného pedagogického zamestnanca do PT 10? S narastajúcou praxou bude prebiehať jeho zaraďovanie až do PT 12?


Ďakujem za Vašu odpoveď.

Henrieta Hrabinská  18.03.2016 14:13:24

Komentáre: 1

Komentáre sú viditeľné len prihláseným užívateľom. Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte.