Dobrý deň, rada by som sa informovala, či je potrebné meniť všetky platné dokumenty, smernice, predpisy...nariadenia, ktoré vydal predchádzajúci riaditeľ ak nový riaditeľ bol menovaný do funkcie v priebehu školského roka v prípade, že sa jedná len o zmenu mena?
Alebo stačí na dokumentoch uviesť zmenu od kedy a podpísať dokumenty novým riaditeľom?
Ďakujem za odpoveď.
Št, 02/28/2019 - 15:29
#1
Zmena riaditeľa, štatutára počas školského roka
Nie je potrebné meniť platné dokumenty , smernice, predpisy a nariadenia, ktoré vydal predchádzajúci riaditeľ, len z dôvodu zmeny štatutárneho zástupca. Nie je to zmena mena, je to zmena osoby riaditeľa. Je vhodné, ak novovymenovaný riaditeľ preskúma všetky dokumenty a len tie, ktoré je nevyhnutné aktualizovať, prípadne zmeniť alebo vydať nové, iba tie sa vydajú s podpisom nového riaditeľa.