Príprava zasadnutia medzirezortnej expertnej skupiny pre finančnú gramotnosť
So zástupcami Metodicko-pedagogického centra, Národného ústavu certifikovaných meraní vzdelávania, Štátneho inštitútu odborného vzdelávania a Štátneho pedagogického ústavu sa minulý týždeň stretol štátny tajomník Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Peter Krajňák v súvislosti s blížiacim sa zasadnutím Medzirezortnej expertnej skupiny implementácie stratégie finančného vzdelávania a manažmentu osobných financií.
Na stretnutí predstavitelia jednotlivých priamo riadených organizácii rezortu zhodnotili svoje aktivity za obdobie 6/2016 - 8/2018 súvisiace s implementáciu vzdelávania zameraného na podporu rozvoja finančnej gramotnosti vo formálnom i neformálnom vzdelávaní, ako aj ďalšie strategické ciele s víziou do roku 2021. Prezentované boli aj zistenia z inšpekčnej činnosti Štátnej školskej inšpekcie v šk. roku 2016/2017 zameranej na stav a úroveň rozvíjania finančnej gramotnosti a tiež pozitívne informácie o záujme škôl zapájať sa do programu cvičných firiem, ktorý spolu s pani Horeckou predstavil aj riaditeľ Štátneho inštitútu odborného vzdelávania Michal Němec.
Chcete si prečítať článok až do konca?
Len prihlásení užívatelia môžu využívať všetky benefity Školského portálu:
- denne aktualizované spravodajstvo z oblasti vzdelávania na Slovensku,
- informácie o pripravovaných odborných konferenciách a bezplatných školeniach pre pedagógov,
- kaleidoskop prírodných vied – tematicky zamerané aktivity na stiahnutie pre učiteľov ZŠ prírodovedných predmetov,
- námety na edukačné aktivity na stiahnutie pre materské školy v súlade so ŠVP pre MŠ,
- odborné články na špecifické témy od Ing. Jarmily Belešovej, odborníčky v oblasti personalistiky pre školy,
- prehľady aktualizovaných správ pre zriaďovateľov škôl a školských zariadení,
- ukážkové testy na stiahnutie zo slovenského jazyka a literatúry pre 2. stupeň ZŠ,
- aktivity na stiahnutie pre žiakov so špecifickými poruchami učenia,
- súťaže o zaujímavé ceny,
- prístup do fóra – možnosť diskusie s kolegami-pedagógmi.
Komentáre