Dobrý deň,
prosím o odbornú pomoc pri zaradení pedagogických asistentov.
1/ Ped. asistent - Bc. - ukončený nepedagogický študijný odbor, tento rok pokračuje vo 4. ročníku, ukončil vo 02/2016 adaptačné vzdelávanie a zároveň vo 02/2016 začal doplňujúce pedagogické štúdium, ktoré ukončí spolu aj s magisterským štúdiom v roku 2017. Podľa § 60 ods. 4 zákona sa od 03/2016 bude považovať za samostatného v 9 PT?
2/ Druhý asistent - ukončené gymnázium, vo 02/2016 ukončené adaptačné vzdelávanie, ale študovať začne až v ak. roku 2016/17. Po ukončení adaptačného vzdelávania sa považuje za nekvalifikovaného v 7 PT a keď začne študovať bude samostatný 8 PT alebo 9 PT ?
Neviem, podľa čoho sa prihliada na stupeň vzdelania v čase štúdia, keď sa považuje za samostatného ?
Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
V obidvoch prípadoch doplňte vznik pracovného pomeru v škole, pretože práve to má vplyv na zaradenie do platovej triedy po ukončení adaptačného vzdelávania.
Dobrý deň,
obidvaja asistenti nastúpili do pracovného pomeru 03.09.2014.
V obidvoch prípadoch si musia doplniť DPŠ. Plynie im rovnaká lehota podľa § 60 ods. 2 zákona č. 317/2009 Z. z., a to do dvoch rokov od vzniku pracovného pomeru začať (t. j. do 2. 9. 2016) a do štyroch rokov (do 2. 9. 2018) ukončiť.
1. Po ukončení adaptačného vzdelávania ho zaradíte do kariérového stupňa v súlade s § 60 ods. 4 zákona do kariérového stupňa samostatný a zaradíte do 9. platovej triedy. Ak úspešne ukončí DPŠ zostane tak zaradený.
2.Po ukončení adaptačného vzdelávania ho zaradíte do kariérového stupňa v súlade s § 60 ods. 4 zákona do kariérového stupňa samostatný a zaradíte do 8. platovej triedy. Ak úspešne ukončí DPŠ v hore stanovených lehotách zostane tak zaradený.
Poslednej otázke nerozumiem.