A čo sa myslí pod praktickou časťou?
Možno len nechápem, o čom sa v tomto článku píše.
Myslí pani poslankyňa pod praktickou časťou ukážky, ako pracvať s deťmi?
To je hádam automatické.
Nemyslím si, že učiteľ bude navštevovať školenie, ktoré mu nič neprinesie...
To je hádam niečo, čo sa vyčistí konkurenciou na trhu a požiadavkami trhu.
Nebolo by vhodnejšie orientovať záujem smerom, aby sa tie praktické tipy neskôr využívali v praxi a hľadať spôsob, ako to dosiahnuť?
Čo keby tak naši poslanci konečne začali riešiť otázku motivácie učiteľov...
Keď sa zmení systém hodnotenia (Dávid Králik napísal celkom zaujímavý tip v článku Za darmo ani kura nehrabe...), bude učiteľ sám motivovaný k tomu, aby pracoval inak.
Niekto, kto skostnatel, zlenivel alebo možno ani nikdy neuvažoval o tom, čo je pre naše deti lepšie, ako im podať informácie, aby ich vnímali, nasávali a zaujímali sa o ne, by možno práve potom konečne začal meniť svoj prístup k práci...
Komentáre