Ministerstvo kultúry vyčlenilo na kultúrne poukazy tento rok 2,5 milióna eur
Naším cieľom je, aby si deti počas školy vytvárali vzťah k umeniu v jeho najrozmanitejších formách, hovorí ministerka kultúry Natália Milanová (OĽANO).
![](https://skolskyportal.sk/sites/default/files/styles/mobile_landscape/public/field/image/kasperle-ge69d2d4c6_1920.jpg?itok=vebLiAzn)
Ministerstvo kultúry (MK) SR vyčlenilo tento rok na kultúrne poukazy 2,5 milióna eur. Na jedného žiaka pripadá suma tri eurá. Do dotačného programu sa môžu zapojiť základné a stredné školy. Prvú fázu registrácie spustili v utorok. TASR o tom informovala hovorkyňa rezortu Zuzana Viciaňová.
"Naším cieľom je, aby si deti počas školy vytvárali vzťah k umeniu v jeho najrozmanitejších formách. Prostredníctvom kultúrnych poukazov motivujeme školy, aby so svojimi žiakmi navštevovali divadlá, múzeá, galérie či knižnice, a tak medzi nimi vytvárali jedinečné puto, ktoré bude trvať celý život," hovorí ministerka kultúry Natália Milanová (OĽANO).
Podrobnosti o pravidlách dotačného programu Kultúrne poukazy budú zverejnené v pripravovanej výzve a na webovej stránke www.kulturnepoukazy.sk.
Zdroj: skolske.sk
Chcete si prečítať článok až do konca?
Len prihlásení užívatelia môžu využívať všetky benefity Školského portálu:
- denne aktualizované spravodajstvo z oblasti vzdelávania na Slovensku,
- informácie o pripravovaných odborných konferenciách a bezplatných školeniach pre pedagógov,
- kaleidoskop prírodných vied – tematicky zamerané aktivity na stiahnutie pre učiteľov ZŠ prírodovedných predmetov,
- námety na edukačné aktivity na stiahnutie pre materské školy v súlade so ŠVP pre MŠ,
- odborné články na špecifické témy od Ing. Jarmily Belešovej, odborníčky v oblasti personalistiky pre školy,
- prehľady aktualizovaných správ pre zriaďovateľov škôl a školských zariadení,
- ukážkové testy na stiahnutie zo slovenského jazyka a literatúry pre 2. stupeň ZŠ,
- aktivity na stiahnutie pre žiakov so špecifickými poruchami učenia,
- súťaže o zaujímavé ceny,
- prístup do fóra – možnosť diskusie s kolegami-pedagógmi.
Komentáre